RE: OT:Modelari na UFO model -doplnění

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Leden 12 23:59:45 CET 2006

No, asi by to chtělo ty čtyři kruhy jako ochranu vrtulí. Ale to by se
dalo celkem snadno slepit z nějaké uhlíkové pásnice nebo možná koupit
hotové z polystyrénu. Moje drahá má podobných kroužků různé velikosti
doma fůru, prodává se to jako základ pro výrobu věnců (ne, nepracuje v
krematoriu, ale ve školce z toho děcka vyrábějí např. adventní věnce
nebo všelijaké velikonoční dekorace).

Mimochodem, ujasněme si pojmy a nemotejme tam furt to "gyro". Na to, aby
to bylo v rovině stačí normální akcelerometr, který podle dvou os měří
polohu vůči Zemi. IMHO by se na to ten ADXL202 hodil znamenitě.

V případě software by musel AVR měřit šířku pulsu pro osu X a Y z
akcelerometru a pomocí nejlépe PID regulace měnit otáčky motorků. Takže
by se spíš než AVR hodilo něco, co má přímo 4 PWM výstupy nebo by se
musela ta PWM udělat softwarově.

Zdraví PavelK