RE: OT:Modelari na UFO model -doplnění

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Leden 12 23:39:11 CET 2006

No, já bych do toho šel, pokud by se to dalo někde osahat.

Zajímalo by mně, jestli by se to dalo nějak předělat na normální 35 MHz
R/C soupravu a jestli to má dostatečnou nosnost, aby to uneslo
bezdrátovou videokamerku.

Pokud ne, tak je nesmysl to kupovat a stála by za úvahu vlastní
konstrukce s pomocí uhlíkových nosníků a trubek, 4 motorků třídy 280,
malého přijímače a toho ADXL202 akcelerometru s nějakým PICem nebo AVR.
Nejtěžší by asi bylo zkonstruovat malý PWM regulátor pro 4 motory,
protože cpát tam 4 normální regulátory je mrhání hmotností.

Zdraví PavelK