Modelari na UFO model

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Leden 12 23:01:46 CET 2006

No, nejjednodušší by asi bylo to koupit a prozkoumat.

Jak jsem se díval na ta videa (prostřední bohužel nějak nemohu otevřít),
tak se domnívám, že ty 4 motorky jsou schopné se otáčet kolem té tyčky
na které jsou zavěšené. Takže by stačilo jeden mírně naklonit a už se to
roztočí. Pohyb dopředu, dozadu či do stran by se mohl řešit současným
naklopením motorků vpravo/vlevo nebo vpředu/vzadu.

Zdraví PavelK

http://rcsimon.wz.cz/Videa/x-ufo1.wmv
http://www.robosapienshop.com/special/xufo.htm
http://www.robosapienshop.com/special/images/xufo/video/xufo.wmv