CPLD - XC95xx/Coolrunner, realne???

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Leden 12 21:05:02 CET 2006

wek

Danhard wrote:
> Predci jen by to zabralo cca nejakych 10 pouzder 74xx, kdo se s tim ma
> dratovat.

Preboha, a co tam chcete v tych 10 puzdrach robit???

> Lepsi je odladovat primo na funkcnim vzorku, kdyz se to povede, tak je to
> final, vetsinou to stejne chce par malych zmen na tistaku a pak hura do
> vyroby ! :o)

No a nie je lepsie tie 2 74xx a 5 drotov dat na univerzal a plosak uz
mat navrhnuty eno nuno?

> Obsah toho CPLD to chce mit navrzenej jeste pred konstrukci tistaku, protoze
> propojovaci moznosti CPLD (vystupy urcuji primo makrocely) jsou omezene.

Ano, tam vacsinou konci nadsenie typu "nacmarem rychlo plosak, ved potom
sa to este da prerutovat v CPLDcku"...

Ja osobne kebyze mam uz lubovolne CCDcko poruke tak to uz mam
nadrotovane a tesim sa na tie merania ako male decko, v podstate ta
elektronika k tomu je otrava oproti samotnym pokusom... No ale proti
gustu ziaden disputat, ak chce pan Pavlu stravit prve mesiace
spominaneho roku rozvazovanim a ucenim sa VHDL a pokusmi na CPLD a
kreslenim plosaku a ladenim CPLD atd. a nevadi mu ze prve data zo
skutocneho merania budu tak o pol roka, tak prosim...

wek

PS. Este by bola moznost ze pan Pavlu poprosi/najme Danharda alebo jeho
macku alebo kohokolvek ineho znaleho aby mu ten stupidny stavovy automat
do CPLDcka nabastlil, a potom by mohol jednak studovat uz funkcny kod vo
VHDL a druhak uz aj merat...