trochu OT:programy pro PDA na PC

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Leden 12 14:06:43 CET 2006

Přes SDK simulovat WinCE jde, problém je v tom, že aplikace se musí
kompilovat pro x86, jinak nepojedou. No a hotová aplikace bez zdrojáků bude
opravdu velký problém. Možná, že dnes už je situace jiná, ale před časem
jsem taky po této možnosti pátral a tohle jsem se dozvěděl.
A o jakou aplikaci se vůbec jedná? Třeba bude někdo znát x86 náhradu.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death