Pro milovniky hodin s digitrony...

Čtvrtek Leden 12 09:16:13 CET 2006

Já nechci dělat FLAME opravdu ne. Ale mám tu MS Office a tak nevidím
důvod tu mít ještě další kancelář. OO jsem měla dost dlouho dobu a
docela spokojenost. I když s výhradama, ale za ty peníze super :-) Jenže
jsem našla lepší systém (z mého pohledu) a tak nemám důvod mít tu dva
molochy.

Děkuji za PDFko a raději končíme ať není FLAME :) To je jedna z mála
věcí co mi u MS chybí a co OO mají už dávno.

Jinak ten obvod je opravdu krásný, potavit to dneska by asi bylo zajímavé :)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Ivo Strasil napsal(a):

>chjo, zase zadelavka na zbytecny flame... (mam je a pouzivam denne:)
>
>Saso, specialne pro tebe: www.strasil.net/temp/hodiny.pdf
>
>Ivos

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0602-1, 09.01.2006
Testovano: 12.1.2006 9:16:28