OT: SXD (was: Pro milovniky hodin s digitrony...)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Leden 12 08:23:57 CET 2006

Ja osobne kdyz bych posilal do konfery soubor nebo odkaz na soubor s takhle
exotickou priponou, tak bych cekal, ze ji kazdy nemusi znat a v tomhle
pripade by stacilo napsat "pokud nemate OO, otevrete to ve winzipu" - a
nemusela by se vest sahodlouha diskuze o formatech.

BTW ja jsem SXD povazoval za soubor v nejakem CADu, ale to jen proto, ze
jsem se v praci setkal s SKD a SKF.

Jinak moje Wokna ani IE ten soubor automaticky otevrit neumi.

P.K.