CPLD - XC95xx/Coolrunner, realne???

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Leden 12 10:26:44 CET 2006

Fuj, to som si oddychol :-)

Ale aj tak, predpokladajme CCD s 2k elementami, aby bola potreba
20Mpix/s, to by sa chodilo so 100us zavierkou (1/10000s), to ma byt na
spektralku coho? Pri takej zavierke sa musi riadne svietit... a este sa
to ma aj menit...

Si myslim, ze smelo mozete zist s vycitavacimi hodinami o jedenapol radu
dole, a tam bude stacit bezne mcu a mozno nejaka trivialna 74xx logika...

wek