trochu OT:programy pro PDA na PC

Vasilij Kushpil kushpil@ujf.cas.cz
Čtvrtek Leden 12 08:20:11 CET 2006

Zdravim,

> Prosim nevite nekdo, jestli lze programy pro PDA spoustet na klasickem
> PC? Neco jako simulator, emulator PDA .

Zalezi na typ PDA, vetsinou je emulatory/simullatory pro OS WinXX a pro
nekteri PDA pro UNIX-Linux.

> Problematice PDA nerozumim a uz vubec neznam system instalace ta techto
> kapesnich "mutantech"

Je PDA vetsinou pocitac ktery ma jenom okenni prostredi a muze
delat jenom z jednou aplikece. Instalace jednoducha - copirovanie
novych programm do pameti PDA.

> Navic je mi nesympatice to "pichatko" kterym se to
> ovlada a styl psani ( vypíchávání bukvic)na tom.

Nu tak vetsinou i deti zvladaji takovy jednoduchy interface
jako tuska. Jsem predsvedcen ze je to jednoduche zarizeni. Zvladl
to bez navodu ihned po nekolikech pokusech. Buhuzel je to  pomalejsi
v porovnani z klavesnici.

> Chce po me kolega nejakou aplikaci z PDA dat i do notebooku a je docela
> vytrvalej....pred chvili zas volal.. Chci mit potvrzeno, ze je to
> slozite, nebo ze to nejde,  nez  mu vubec neco reknu.

Mam PDA - Palm Tungsten E2. Je to moc uzitecna vec i kdyzh na zacatku
nakupoval to pro cteni knih behem cest. Jde to pouzivat to
jako MP3 player, koukat video MPEG,AVI a serfovat po internetu.
Staci baterky na 8-12 hodin, co asi zadny NB ne vyderzi.