trochu OT:programy pro PDA na PC

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Čtvrtek Leden 12 02:54:56 CET 2006

Kdyz naistalujete MS Visual Studio a od Mrkvosoftu stahnete SDK pro PDA
(WIN CE 4.2, podporuje i .NET), pripadne i simulatory pro odpovidajici
platformu; zdarma je k dispozici eMbedded Visual C++ 4.x, take od MS,
odhaduju, ze muzete "simulovat".

Jenze to je kanon na vrabce a bojim se, ze na PC stejne pobezi jen verze
toho SW kompilovane pro x86 - eVC++ totiz vytvari tech platforem nekolik
- ARM, MIPS, x86 a buhvicojeste, takze nevim, jestli dokaze emulovat i
ten ARM (o ktery asi nejspis pujde).

Na druhou stranu ty simulatory pracuji nad "realnym" image WinCE, takze
mate k dispozici simulaci i HW (tlacitka, stylus, sitovou komunikaci
apod.)

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler