OT: Kdy je podnikatel spotrebitelem

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Leden 12 01:07:54 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 11.1.2006:

> Vetsi snusku hovadin, polopravd a nesmyslu, jeste podanou naprosto
> chaoticky a slohove podivne jsem uz dlouho necetl. Ten umelec je v
> jedne vete schopen smychat danovy doklad, paragon a fakturu, pricemz
> cesky pravni rad zna jen pojem danovy doklad, o fakture nerku-li
> paragonu se nikde nic nepise. Dale by mu nekdo mel prozradit, ze IC
> je povinym udajem na fakture {danovem dokladu) a nema nic spolecneho
> s dobrou virou. Takto by se dala rozebrat kazda veta , ale fakt to
> nema cenu uroven toho pravnika naprosto odpovida tem co vystupuji v
> [...]

Tak jsem si to ted konecne precetl a musim konstatovat, ze jsi bud
cetl neco uplne jineho nez ja, a nebo jsi to cetl skrz svarecske
bryle (ty s cernymi skly, ne ty LCD).

Rozhodne mi to nepripada jako snuska hovadin ani polopravd ani
nesmyslu, urcite to ani neni chaoticke, slohove mi to pripada take
normalni.

Jinak IC prodavajiciho NENI a nikdy nebylo povinnym udajem, tj.
nalezitosti danoveho dokladu, nehlede k tomu, ze on tam pise o IC
kupujiciho a ne prodavajiciho.

Kazda veta by se jiste rozebrat nedala. Nevim, zda ma uplne ve vsem
pravdu nebo ne, ale v kazdem pripade bych to nehodnotil jako snusku
hovadin, polopravd a nesmyslu.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem