OT: Kdy je podnikatel spotrebitelem

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Leden 11 23:05:40 CET 2006


No to je otázka. Podle Občanského zákoníku §625 může kupující uplatnit
záruku u podnikatele určeného k provedení záruční opravy, pokud je uveden v
záručním listu. Pokud je konkrétně v záručním listu HP nebo Aceru uveden
"servis", tak by to měli opravit na vlastní náklady. Rozhodně si nemyslím,
že by servis mohl prodejci cokoliv fakturovat, pokud s ním nemá uzavřenou
smlouvu a současně nesmí opravu odmítnout. Tento problém jsme zatím nikdy
neřešili, ale až zase něco povezu do Dileris (záruční servis HP, Sony,...),
tak se jich zeptám, jak tohle řeší...
BTW tady je krásně vidět, jak si výrobci věří v kvalitě notebooků. U
ostatního HW je běžná záruka víc jak dva roky, NB mají záruku pouze rok,
proč asi?

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death 

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz 
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska
> Sent: 11. ledna 2006 22:47
> 
> Nekdo tu opravu ovsem musi zaplatit. Nevim jak to chodi v 
> servisech ale tipuju, ze se do opravy nepusti driv nez budou 
> vedet kdo ten notebook spotrebiteli prodal a komu muzou poslat ucet.





Další informace o konferenci Hw-list