OT: formaty (bylo: Re: Pro milovniky hodin s digitrony...)

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Leden 11 22:47:15 CET 2006

jan.kuba napsal(a):
> Myslenka skvjela, format taky....
> OO nemam na stroji co mam trvale  na netu, nicmene
> moje wokna   mi to predhodily jako archiv..
> Skoda je ze se bohuzel ve velkych fy OO neprosadil. Tam zije a hnije
> Mrkvosoft a asi bude naveky :-(

To chce cas (a intenzivni presvedcovani). Uvedom si, ze ODF (lepe receno
prosazeni tohoto formatu jako standardu) je zalezitost stara v podstate
par mesicu, zatimco Gates skodi vsemi svymi silami uz cela desetileti.
To se zakonite nekde musi projevit (a nejen v tom, ze je spousta lidi
ouchylne presvedcena, ze PC = MS, wokenni system = MS, internet = MS atd.).

--
Jirka