OT: Kdy je podnikatel spotrebitelem

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Středa Leden 11 22:44:40 CET 2006

Vetsi snusku hovadin, polopravd a nesmyslu, jeste podanou naprosto
chaoticky a slohove podivne jsem uz dlouho necetl. Ten umelec je v
jedne vete schopen smychat danovy doklad, paragon a fakturu,
pricemz cesky pravni rad zna jen pojem danovy doklad, o fakture
nerku-li paragonu se nikde nic nepise. Dale by mu nekdo mel
prozradit, ze IC je povinym udajem na fakture {danovem dokladu) a
nema nic spolecneho s dobrou virou. Takto by se dala rozebrat kazda
veta , ale fakt to nema cenu uroven toho pravnika naprosto odpovida
tem co vystupuji v TV Nova, spoustu kecu, vetsinou takovych jake
chce auditorium zrovna slyset, ale pravne o nicem.

http://business.center.cz/business/pravo/ochrana%5Fspotrebitele/podnikatel_spotrebitelem.aspx