OT: přístroje z www.zajic.cz

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Středa Leden 11 22:24:44 CET 2006

Nikdy jsem zadny zajicuv pristrojek v realu nevidel,ale kdyz v AR
vysel jeho citac tak jsem si nejak neumel predstavit jak dosahuje
deklarovane presnosti.

    chtěla jsem se zeptat na váš názor na přístroje pana Zajíce z
webu  www.zajic.cz  konkrétně mi jde o zkoušečku ERS a líbí se mi i
ta novinka  ComponentTester.

    Nechci diskutovat o tom, jestli to je drahé nebo ne. Cena je
přijatelná a jak tu již zaznělo, jde o to dohodnout se. Nabídka -
Poptávka. tohle prosím neřešit. Jde mi o zkušenosti, jestli fungují
 dobře, bez poruch, jak se osazují desky, jaké jsou součástky
(například  součástky od NE jsou podle mého názoru poněkud podivné
...) a tak.

    Předem moc díky.

					Saša K. Svobodová