Drivery ku grafike Asus A9200SE/T

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Leden 11 21:43:13 CET 2006

pisal som o catalystoch do fora, ale dal som ti ich aj tu, skus. za to
nic nedas a keby aj nesli, idu bezo zbytku odinstalovat. ja mam
sapphire 9000pro a s catalystami chodia ako oci, kolega ma asus 9550 -
tak isto. a vobec, ako som aj do fora napisal, karty zalozene na
radeonoch s nimi chodia, ved nakoniec vsetky vychadzaju z referencneho
designu, maximalne si inac rozlozia suciastky na DPS, pouziju lacnejsie
kondiky a tak...

takze tu:
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/5-12_xp-2k_dd_cp_wdm_28472.exe

miro