Zaruky (bylo: Re: [ KOMERCIA ] \ CANON PowerShot A520 na predaj)

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Leden 11 21:31:03 CET 2006

Otázka je, jak definovat rozdíl, zda jsem zboží použil k podnikání nebo ne,
respektive, co je tím myšleno. Když například budu vozit ten notebook na
prezentace firmy, pak slouží k podnikání nebo ne? Bohužel přesné vymezení
onoho použití (podle paragrafu 52 Občanského zákoníku) jsem nenašel. Řekl
bych, že tohle je věc více než sporná...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death