Zaruky (bylo: Re: [ KOMERCIA ] \ CANON PowerShot A520 na predaj)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Leden 11 21:29:34 CET 2006

> Jinymi slovy, Obchodni zakonik dava urcite moznosti, ovsem pokud tyto
> veci nejsou smluvne osetreny, je to smula, plati Obcansky zakonik.

Jo, trochu jsem to zjednodusil, kdyz si neco jen tak koupim, donesu do
firmy a necham proplatit uctenku tak se na to asi opravdu tezko bude
navlekat obchodni zakonik.

"Karticka" zde symbolizuje onu smlouvu.

Ales Prochaska