[MECH] CNC stroj, nekolik dotazu + odkaz na 5D stroj

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Středa Leden 11 20:57:29 CET 2006

Zajimalo by me, ktery sw pro rizeni CNC primo
z PC pres LPT povazujete za nejlepsi, tusim se temto sw rika
indexer.ez rozlisneni zda free nebo komercni.

TURBO CNC
http://www.dakeng.com/turbo.html
je free, bezi pod dosom, zrozumitelny...
asi najpouzivanejsi, ale bolo to tu uz povedane niekolkokrat.

OK

----- Original Message -----
From: <zoodiskus@vol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 11, 2006 7:19 PM
Subject: [MECH] CNC stroj, nekolik dotazu + odkaz na 5D stroj

Pri prolezani netu jsem narazil na tuto 5D frezku, doporucuji
prolezt i jejich galerii. http://www.rainnea.com/cnc_5axis.htm

Zaroven se chci zkusenejsich stavitelu zeptat:
Pripada mi jednodusi pro frezku vyclenit nejaky starsi PC nez
stavet neco s MCU.  -Zajimalo by me, ktery sw pro rizeni CNC primo
z PC pres LPT povazujete za nejlepsi, tusim se temto sw rika
indexer.ez rozlisneni zda free nebo komercni. - Pripada mi zbytecne
vymyslet vymyslene a tak bych uvital odkaz na nejaky hojne pouzivany
a overeny radic pro ovladani krokacu prave z LPT (kompat. s sw z
prvniho odotazu) - Vite o nejake knihovne G-kodu pro frezovani,
ruzne symboly, grafikou apod. Napriklad tento Jezis v mramoru me
docela dostal http://www.mendonet.com/cnclinks/index.html

Dalsi zajimavy link je treba
http://www.jjmb.nl/content/content.php?Name=CNC
Zaujalo me pouziti kamery, pokud by se kamera pripojila k PC , slo
by z frezky udelat docela solidni merici system, pri kroku frezky
0,003125mm to je lusna suplera :-).  Visuelne se mi libi i sw ,
ktery dotycny pouziva jako indexer, ale asi jde o jeho vlastni
vytvor nebo se pletu?