Podnikani na zivnostak.

Jan.Novak jan.novak@dacicko.com
Středa Leden 11 17:48:11 CET 2006

Trochu mimo - ale pokud jste od prosince plátce DPH, hlavně nezpomeňte
do 25.1. dát přiznání. Jinak jsou pokuty. Jeden známý "slíznul" 5000,-
když byl pár dnů v období plátcem a nepodl přiznání (ještě neměl jediný
příjem ani výdaj), zato měl pokutu. (Pravda - dnes je to o pár tisíc
nižší ale myslím, že minimální pokuta zůstala).

S pozdravem
    Jan Novák