chlazeni manganinu ?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 11 14:50:23 CET 2006

Podle me se bude lip chladit duta spirala. Nejlip je roztahnout ten odpor na
co nejvetsi plochu. Jinak ohrivani toho odporu se muze negativne projevovat
na pajenym spoji na DPS (casem studenak nebo praskly cin).

BTW. jednou jsem experimentoval s temi keramickymi odpory a ohral jsem je az
ne teplotu tani cinu (resp. cinu+olova).

P.K.