Test funkcnosti COM1

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Leden 11 13:15:17 CET 2006

Ak chcete len vediet, ci je port funkcny, tak okrem uz zmienovanej
mysi:
-mate v PC aj druhy COM port - prepojit ich krizenym kablom, spustit 2
terminaly (vo Win Hyperterminal) a skusit pisat do oboch
-nemate druhy COM - zobrat iny PC s COM, prepojit krizenym kablom a
terminaly.

Ak chcete sledovat, ci PC komunikuje s VAsim zariadenim, tak okrem
zmienovanych LED:
-urobit si odbocku z kabla (lepsie medzikus s odbockou) a komunikaciu
sledovat v terminali na tom istom, alebo inom PC. Ak mate k dispozicii
dalsie 2 porty, tak mozte sledovat naraz oba smery komunikaci
-prihrejem si:
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=490

miro