OT: Podnikani na zivnostak.

marek@cybertex.cz marek@cybertex.cz
Středa Leden 11 11:19:37 CET 2006

taky jsme podnikal na zivnostak

nejlepsi j esi najit nejakou ucetni ktera se o vs epostara clovek ji jen
nosi doklady a jednou treba za 14 dni dostane vysledky takze jsem mel
prehled co kde za kolik (export do txt snad umi kazdy ucetnicky sw)

ma to ale sve nevyhody hodne dlouho jsme se snazil vzit hypoteku ale
neuspel jsem
ted jsme zamestnanec, pokud potrebuju vice penez tak vice pracuju
chce si to vybrat zamestnavatele co plati i prescasy jakkoli jsou velke

podnikat pri zamestnani pokud nejste vyssi statni urednik jde jen to nesmi
byt ve stejnem oboru jako zamestnavatel paklize nemate jeho souhlas
Marek

 Zacinat s podnikanim pri zamestnani ma vcelku dost vyhod ale i nevyhod: