[ KOMERCIA ] \ CANON PowerShot A520 na predaj

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 11 10:56:41 CET 2006

To je mi jasné. Výhradní dovozce s potenciálními 10 miliony zákazníky (ČR)
má jinou cenu než výhradní dovozce s potenciálními 80 mil. zákazníky
(Německo).

Je na každym z nás, aby si zhodnotil, jestli mu rozdíl ceny stojí za absenci
českýho návodu a případně českýho menu (i když to je otázka FW a ten by se
dal celkem snadno přehrát).

Každopádně ve chvíli, kdy prodávam použitou vec, tak bych pro cenový
srovnání uvažoval místní e-shopy. Přijde mi to férovější. Je to ale jen můj
názor.

P.K.