OT: Podnikani na zivnostak.

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Leden 11 10:52:18 CET 2006

> Taky pripojim nazor, snad Vas moc nenastvu.
>
> Predne si myslim, ze neni dobre byt zamestnan a zaroven oficialne
> podnikat. Kdyz uz bych si myslel, ze podnikani k necemu bude tak dam
> vypoved v praci a pojedu na vlastni triko. V opacnem pripade je lepsi
> venovat prebytecnou energii hledani zamestnani kde se budu citit lepe
> vyuzit a budu za to odpovidajicim zpusobem placen.

Nesouhlasim. Jsem zamestnanec, jsem svoji hlavni praci totalne vy- nebo spise
pre-tizeny a placeny v ramci moznosti - nestezuju si. I presto vedle toho
podnikam z jedineho duvodu. Financuji si tim sve vlastni konicky. V takovem
pripade to ma smysl delat jen, pokud mate zisk +-0.

> No a kdyz uz podnikam tak si titul podnikatele nezaslouzim, pokud
> nevydelam dost na to abych mohl zaplatit ucetni firmu ktera mi doda
> jimi preferovany software na porizovani dat, psani faktur apod.,
> poradi v konkretnich otazkach spojenych s danemi co je v mem pripade
> vyhodnejsi, jednou mesicne prijde ucetni a vsechno zpracuje a jednou
> rocne za mne vyplni danove priznani. A to je vse, nic dalsiho se
> neresi a ja si v klidu muzu motat svoje dratky nebo co a nemyslet na
> veci kterym nehovim.

Samozrejme ani tady v mem modelu nesouhlasim. Zadna ucetni firma se Vam
nebude ladit s ucty a uctiky na par korun nebo stokorun tak dlouho, aby vse
do sebe zapadlo a dalo vysledek 0. Pokud ano, tak jedine za drahy peniz, coz
je v tomto modelu zdela proti puvodnimu zameru. Kdyz si to delam sam, coz pri
mem objemu neni absolutne problem, mam navic totalni kontrolu nad veci a vim
presne, co si kdy koupim nebo nekoupim, takze nuly na konci roku hrave
dosahnu.

Cili myslim, ze mohou existovat mnohe dost odlisne pohledy na vec a cile,
kterych chcete svoji cinnosti dosahnout a podle toho je taky potreba si
cinnost a potrebnou pridavnou administrativu zorganizovat.

Jakub Serych