Re: Ještě k tomu bootloaderu odolnému proti chy

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Leden 11 10:18:49 CET 2006

Jak to funguje?

Na nejake kodování bych se vybod, akorát to prodluzuje cas. Zkoušel jsem
modem na 100m, tedy kvalitni signal a za 24 hodin nebyla jedina chyba.
Posilal jsem 1200Bd co sekundu asi 100byte.
ASCII kod a hexa vypis je zbytecne dlouhy. Pro delsi programy, je lepsi
binarni prenos. Chce to jen sekvenci znaku pro hlavicku, na zacatek 0xFF
0xFF 0xFF 0xFF pro zasynchrovani a vyuzivat timeout komunikace (tak 300mS
kvuli USB<>RS232)
Hlavicku lze  vytvorit pomoci specialniho znaku. Napriklad 0x7E.
Byt o hodnotě 0x7E se přenáší kombinací 0x7D a 0x5E a 0x7d se nahrazuje
dvojicí 0x7d a 0x5d.
Michal Gregor