Otestovani funkcnosti a vykony PC

Pavel hw@itherm.cz
Středa Leden 11 10:17:02 CET 2006

bootuje samo, ale pak si clovek musi vybrat co bude delat a zkouset. jeste
je minimalne jedno podobne, ale nevim jak se jmenuje.
tohle mi ale uz par krat pomohlo.

Pavel

----- Original Message -----
From: "APa" <navrhpcb@centrum.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 11, 2006 10:09 AM
Subject: RE: Otestovani funkcnosti a vykony PC

To CD asi samo nebootuje, ze (vidim tam menu)?

Kdysi davno meli neco podobneho na FDD a v Autocontu s tim zahorovali PC
(tj. zatezovalo to vsechny komponenty v zadanem poctu cyklu). A to opravdu
po bootu zacalo hned testovat a docela dost bad harddisku to tehdy zachytilo
pred expedici zakaznikum. Ale urcite to nebylo free.