Zaruky (bylo: Re: [ KOMERCIA ] \ CANON PowerShot A520 na predaj)

APa navrhpcb@centrum.cz
Středa Leden 11 10:07:05 CET 2006


Jojo, treba ACER v posledni dobe menil 2 servisy (nejdriv Getronic a pak
Asupport) a ted si dela servis sam :-/ Nevite nekdo info z pozadi? Jeste se
ty Acery tak se*ou? Vzhl. K tomu, ze na to davaji pouze 1 rok zaruku (PC,
NTB), tak bych se ani nedivil.

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz 
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jirka
> Sent: Tuesday, January 10, 2006 7:10 PM
> To: HW-news
> Subject: Zaruky (bylo: Re: [ KOMERCIA ] \ CANON PowerShot 
> A520 na predaj)
> 
> jan.kuba napsal(a):
> > No, konecne to nekdo trefil.
> > Ano lidi, zvyknete si, ze nakupovat v zahranici je normali vec.
> > Argumenty s reklamaci nejsou na miste. Existuji i jine shopy byt 
> > nemecke, ktere maji kamenne obchody v CR - treba OEHLING.  
> Ja konecne 
> > nakupuji treba u  Fischer-Bernard , ceny vetsinou nekde jinde nez u 
> > nas. A uz jsem mel i tu cest reklamovat zbozi. Slo to naprosto v 
> > pohode u nas v ceskem servisu. ( prvni rok pri nakupu u Fischera 
> > reklamace  kdekoliv, druhy rok prez ne)
> >    A k otazce prodeje pouzite veci - i pokud je vec zanovni, ztraci 
> > okamzikem nakupu cca 10-20 procent z puvodni ceny. Zvlast, pokus je 
> > jiz zbozi pouzite. Navic  treba prizpusobit prodejni cenu aktualni 
> > cene v nejlevnejsim shopu, pokud prodavam na internetu. Pripadne 
> > prodavat treba draz v mistnim tisku v sekci "inzerce"  
> cekat na nekoho 
> > , az se chyti.
> > Kecy typu ukazu , predvedu, super výkon velmi pomohou. Ale tady na 
> > foru asi tezko :-) Kazde zbozi se kupce najde, jde jen o to 
> kde a za 
> > kolik....
> 
> Souhlas s vyjimkou jedine veci - a tou je uplatnovani one 
> zaruky. Je to tak, ze ne vzdy existuje moznost si danou vec 
> nechat zarucne opravit v tuzemsku - nejvic to zalezi na 
> smlouve vyrobce s dotycnym servisem, co tu zaruku zajistuje. 
> Dokonce nemusi byt ani stejneho rozsahu - nejsem si jist, ale 
> mam pocit, ze treba dozivotni zaruka sluchatek Koss je v 
> takovem Nemecku jaxi neznama (rad se necham vyvest z omylu)...
> 
> Trosku mimo misu (protoze to souvisi s tematem jen castecne): 
> zarucni servis patri mezi vubec nejhorsi "ksefty" - mel jsem 
> nejakou dobu tu "cest". Ceny oprav jsou urceny vyrobcem, jsou 
> smesne a navic je vyrobce v pozici, kdy neustale tvrdi, ze 
> jeho vyrobky jsou dokonale a ze servisem uvadene zavady se 
> tam proste nemuzou vyskytovat (servisman mezitim z tech 
> smejdu opakovane zvraci a vzpomina na starsi modely, kde bylo 
> vsechno mnohem solidnejsi).... Jine excesy (zpusob jednani,
> podpora...) ani radeji nezminuju. Utechou v takove situaci mi 
> bylo to, ze onen vyrobce (velka firma) nakonec zkrachoval a 
> ja jsem definitivne pochopil, ze tudy cesta nepovede.
> 
> --
> Jirka
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz 
> Hw-list@list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 




Další informace o konferenci Hw-list