[ KOMERCIA ] \ CANON PowerShot A520 na predaj

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 11 07:59:32 CET 2006

Autor psal 8000 Sk, což odpovídá cca 6200 Kč, to jen tak pro úplnost. Cena o
nějakou stovku nižší už může bejt pro někoho zajímavá, vzhledem k tomu, že
je to prakticky novej foťák a je na něj skoro celá záruka.

Na pixmanii to stojí 5014 Kč.

Proč se v tom někdo babrá? Protože nemám rád, když se srovnává
nesrovnatelné. Ve většině českých e-shopů cena osciluje okolo těch 6200,
liší se maximálně o stovku. Pixmania je o 1200 levnější. Proč asi? Neplatí
se clo? Neni v Česku záruka? Neni českej návod? Neni český menu? Nový Canony
jinak český menu maj (mám A510).

Fakt bych rád slyšel názor někoho, kdo v Pixmanii nakupoval, případně se mu
to v záruce porouchalo, ne jen nějaký dohady.

P.K.