RE: Mimochodem, aby bylo jasné, čeho se týká ten bootloader

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Leden 11 02:55:13 CET 2006

No, naštěstí nemáme psa, jenom morče. :-)))

Jinak tenhle robot je celkem fajn, nechá se poměrně snadno modifikovat a
na Internetu je kolem něj fůra informací.

Jmenuje se Robosapien a v současné době už existuje větší (a dražší
:-((() verze 2, která je na mnoha místech mimo ČR už v prodeji.

Před několika dny byla dokonce představena verze 3, která by se měla
začít prodávat na Vánoce 2006. Ta má pro změnu místo nohou kolečka,
gyroskop a funguje na principu převráceného kyvadla.

Tenhle Robosapien rozhodně není ideální platforma pro výuku robotiky,
protože jeho kinematika je dost složitá, ale dá se s ním užít fůra
zábavy (např. umí hezky tancovat). Ten radio-modem je první krok, dále
bude následovat bezdrátová kamera na nějaké stabilizované plošině a také
nějaké senzory typu sonar, IR snímač vzdálenosti, kompas a tak podobně.

Zdraví PavelK