[ KOMERCIA ] \ CANON PowerShot A520 na predaj

stanfred 7009@seznam.cz
Úterý Leden 10 22:24:06 CET 2006

Zdravim,

na Pixmanii se nakupuje velmi pohodlne (pouzil jsem 2×), i kdyz s urcitymi "zvlastnostmi":

Standardne pri koupi zbozi mate v kosiku zaruku vraceni penez (cca 9 procent z ceny nakupu), ktera funguje nejak tak, ze pokud se Vam zbozi do jednoho roku pokazi, poslete je zpet a dostanete zpet penize. Da se to ale z kosiku odstranit.

Dale pri platbe kartou me jakasi pani zadala o kopii pasu a jakekoliv faktury (telefon, elektrika...) kvuli overeni totoznosti a adresy. Napsal jsem ji, ze ad 1 nemam skener a ad 2 nic posilat nebudu, protoze nemam zajem sdelovat jakekoliv dalsi udaje o sobe a navic prukazni hodnota techto kopii je nulova. Pote, co mi odpovedela, ze to je kvuli memu dobru, jsem ji sdelil ze transakce kartou probehla tak at mi zbozi odesle nebo at to cele stornuje. Uz se neozvala a zbozi prislo.

Pri platbe prevodem neni nejmensi problem (maji konto u KB).

Doprava DPD (cca tyden, DVD player asi 250 Kc) nebo DHL.

Jeste drobnost - pri dodani DVD prehravace byl nahore na kovovem krytu "prohyb" jakoby dostal pecku rohem neceho. Tak jsem to rozdelal a vyrovnal. Dopravovano to bylo DPD a posilano z Nemecka.

Stanislav Svoboda
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Kadecka
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, January 10, 2006 9:14 AM
  Subject: Re: [ KOMERCIA ] \ CANON PowerShot A520 na predaj

  Protoze pokud vim, tak Pixmania sidli ve Francii (nebo kdovikde) a kdyz si neco objednate, cestuje to az z Francie. Vubec si neumim predstavit, jak to funguje s reklamacemi a kolik v tom pripade stoji zakaznika postovne az do Francie.

  To muzete rovnou napsat, ze v Nemecku, v Polsku nebo v Rusku se ten fotak da sehnat novy za min penez.

  > Okrem teho, aj sam autor odkazal na stranku, na ktorej ten fotak stal novy 8250,- Sk

  Tuhle poznamku jsem nepochopil, autor odkazuje na webshop, kde to stoji 8250 Sk, Vy odkazujete na pixmanii, kde to stoji 6600 Sk.

  Vy v Pixmanii bezne nakupujete? Pochlubte se jak to v praxi funguje.

  P.K.

    Okrem teho, aj sam autor odkazal na stranku, na ktorej ten fotak stal novy 8250,- Sk

    Danhard
      Pixmania neni bezny e-shop, kdyz uz tak srovnavejte s cenou napr na kasa.cz atd. Navic uplne koser by bylo srovnavat s cenami na nejakem slovenskem e-shopu.

      P.K.