RE: Re[2]: Software k programátorům ELNEC ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Leden 10 16:00:43 CET 2006

Dobrý den,

a nešlo by tedy do nové verze programu jaksi zaimplementovat to, že pro
obvody typu B lze volbou zrušit tu fázi kontrolování (tedy blank check)
?
Já vím, že to není z formálního hlediska správné, ale bylo to hrozně
praktické. Když člověk totiž programuje nějaký obvod s velkou pamětí
třeba po desáté nebo po dvacáté, tak to čekání šíleně znervózňuje.

Proto bych tu volbu hrozně uvítal i za cenu toho, že mně program v
nějakém vyskakovacím okně upozorní, že je to ošklivé a rozhodně se to
nemá dělat.

Zdraví PavelK