OT: Instalace OS na PC Compaq

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Leden 10 14:30:30 CET 2006

No to souvisi s tim co mi napsal ten kamarad z toho servisu (doslo mi,
ze dela u HP a ze HP prevzalo Compaq az po tom co jsem to sem poslal).

Napsal mi, ze pravdepodobne nekdo doplnil treti pamet k tem dvema 64MB
modulum. A ze to mam poprehazet tak aby ta nejpomalejsi byla v prvnim
slotu. Pokud to nepomuze tak ji uplne vyhodit.

RadekCX