Software k programátorùm ELNEC ?

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Leden 10 14:01:30 CET 2006

ok, beriem vasu odpoved. kvoli spamom mam pre konferenciu inu adresu.
napriek tomu sa pripajam k nazoru pana Grepla, ze soft by mohol umoznit,
ci sa uzivatel rozhodne spolahnut na zaverecnu verifikaciu, alebo necha
prebehnut aj blank check. ale v podstate mi je to uz jedno. v robote uz
pouzivam PikProg+, ktory cita omnoho rychlejsie ako "nepluskova" verzia,
ktoru som mal v case, ked som s Vami kvoli tomu komunikoval. doma si
vystacim s ICD.

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com