Robot Spejbl uz umi chodit

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Leden 10 11:32:52 CET 2006

> Akorat jsem se chtel zeptat co na to rikaji ty serva - prijde mi, ze
> jsou tam docela hovadske ramena a navic jeste treba pripadny pad...

Mechanicka konstrukce je spatna, zejmena v kycli (sesty motor --
svisla osa). To bude hned nasledujici zlepseni, zajistit lepsi
radialni a axialni ulozeni.

Jinak pokud jde o legalni namahani serv, tak je v poradku, az na
vypjate situace to zvladaji bez problemu (jak ukazuji i grafy
mereni).

> Naucte ho odhrabovat snih, minuly tyden jsem mel sluzbu pred
> barakem. :-)

Budu prestasten, doziju-li se toho, aby umel chodit po ne uplne
rovnem povrchu popr. vyrovnavat mensi narazy :-).

Na snih si objednejte Asima.

Dekuji a zdravim, Marek P.