Robot Spejbl uz umi chodit

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Leden 10 11:26:48 CET 2006

Fakt pekne...ma to opravdu takovou lidskou chuzi - sice jak kdyz jde
prasatko z hospody, ale porad je to clovek.

Akorat jsem se chtel zeptat co na to rikaji ty serva - prijde mi, ze
jsou tam docela hovadske ramena a navic jeste treba pripadny pad...

Naucte ho odhrabovat snih, minuly tyden jsem mel sluzbu pred barakem. :-)

RadekCX