OT: cybershot write speed

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Leden 10 11:01:46 CET 2006

Formatoval som, nepomohlo. Ale kaslem na to, tu kartu velmi nepouzivam,
lebo je pomalsia (nie je Pro). Zapis fotky po odfoteni trva cca 3s a uz
ma to dost rusi, zvykol som si na Pro kartu od SanDisku, kde dobu
zapisu nevnimam. No a ked si aj sem-tam nieco odfotim na tu kartu s
problemom, tak ju vycitam z fotaku, nie je to zivotny problem :-)

miro

--- Pavel Novotny <novotny.pp@atlas.cz> wrote:

> Existuje cela radu utilit pro formatovani a diagnostiku karet, co
> zkusit
> nejakou pouzit a tu kartu v PC preformátovat co to udela ?

Yahoo! DSL – Something to write home about.
Just $16.99/mo. or less.
dsl.yahoo.com