Zacinam s WinAVR

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Leden 10 09:23:14 CET 2006

Makefile je zrovna jedna z veci, kde nemam uplne jasno - zatim jsem napr.
nenasel vyznam symbolu $@... napr. v
$(PRG).elf: $(OBJ)
	$(CC) $(CFLAGS) $(LDFLAGS) -o $@ $^ $(LIBS)
Taky mi neni jasny prinos utility MFile ? tusim, ze je k priprave makefile,
ale funkce je nejak divna - nakonec jsem to zeditoval z nejakeho prikladu, i
kdyz je tam par neznamych, funguje to.
- ma vubec cenu se to snazit integrovat do AVRStudia? Jaky je prinos, kdyz
nejde pouzit ani ATMEL assembler? Co jsem zkousel, tak napr. Prog. Notepad v
baliku WINAVR je docela pouzitelny, nebo bych to spis zaintegroval do MSVS,
jako jsem delal s projekty pro 51 a PIC. Drtiva vetsina zdrojaku bude stejne
v C
- jak je to se startup kodem - pouzivate nejaky svuj, nebo je ten standardni
temer dokonaly? Napr. u ke*ilu jsem si radsi napsal svuj, uplne nevyhovoval.

Dekuji, s pozdravem
J. Buchta

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Hynek Sladky
Sent: Tuesday, January 10, 2006 8:54 AM
To: HW-news
Subject: Re: Zacinam s WinAVR

Pisu ve svem oblibenem editoru (PSpad), prekladam pomoci avr-gcc (z
instalace WinAVR) primo v editoru, soubor .cof nactu do AVRstudia a
ladim a ladim, nez najdu chybu, opravi a zase ladim... az do uplneho
vyladeni :-)

Pokud chcete, mohu Vam poslat svuj makefile (co nejvic zjednoduseny) pro
pouziti avr-gcc s vystupem pro AVRstudio.

Hynek Sladky