Zacinam s WinAVR

MK info@mcu.cz
Úterý Leden 10 09:23:12 CET 2006

> Sorry, nemyslel jsem to spatne, dotaz byl strucny, kdo nema cas- muze
> ignorovat, je ale sance ze nekdo ma cas + adresar s odkazy, venuje tomu
> 10s
> casu a posle je, me to pak usetri hodiny casu. Proc to nezkusit, nakonec
> muze pomoci i nekomu dalsimu.
> Jde mi spis o prakticke postrehy a rozumne odkazy, napsat a prelozit
> program
> nakonec nejak dokazu.
> Dokumentace je mraky, hodne jsem stahnul ale je to podle jaksi
> nekonzistentni - blbe se v tom orientuje.

Fajn, tak jeste jednou, pomalu a v bodech
1) stahnete si posledni verzi AVRstudia - http://www.atmel.no/beta_ware/
2) prectete si manual k AVRstudiu - respektive cast o integraci WinAVR
3) prectete si manual k WinAVR (AVR GCC)
4) prectete si manual k AVRlib
4) projdete si www.avrfreaks.net
5) vot eto vsjo

Pokud je to stale malo, tak opravdu lituji, ale lepe to jednoduse popsat
nedokazu. Popisovat jak se predavaji parametry mezi C a ASM, jak se vraceji
vysledky funkci, jak se funkce volaji, jak se pisi hlavickove doubory, kde,
co a jak je jiz trochu nad ramec Vasich 10s.

S pozdravem
MK