Zacinam s WinAVR

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Leden 10 09:04:37 CET 2006

Sorry, nemyslel jsem to spatne, dotaz byl strucny, kdo nema cas- muze
ignorovat, je ale sance ze nekdo ma cas + adresar s odkazy, venuje tomu 10s
casu a posle je, me to pak usetri hodiny casu. Proc to nezkusit, nakonec to
muze pomoci i nekomu dalsimu.
Jde mi spis o prakticke postrehy a rozumne odkazy, napsat a prelozit program
nakonec nejak dokazu.
Dokumentace je mraky, hodne jsem stahnul ale je to podle jaksi
nekonzistentni - blbe se v tom orientuje.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of MK
Sent: Tuesday, January 10, 2006 8:29 AM
To: HW-news
Subject: Re: Zacinam s WinAVR

> Zdravim, konecne mi nezbylo, nez se zacit zaobirat subj. Stahnul jsem,
> nainstaloval jsem, napsal nejaky test, prelozil, listing vypada rozumne...
> vsechno OK
> Zajima me, jaky pouzivate postup, abych nehledal slepe ulicky:
> - jak to integrovat do AvrStudia, na ktere jsem zvykly ? Nejaky odkaz?
> - jde vyprodukovat src, ktery pujde prelozit ATMEL assemblerem, nebo je to
> kravina? Rad bych nejak vyuzil moduly v assembleru, asi ale neni problem
> pouzivat assembler z WinAVR, ze
> - Nejaka hezka stranka s priklady zdrojaku...

Stahnete si posledni verzi AVRstudia a prectete si manual - integrace WinAVR
je otazka par minut. WinAVR pouziva jiny asembler (avr-as) dokumentace je na
netu, taktez jsou volne dostupne priklady smisenych projektu - opet si staci
projit dokumentaci A zacnete treba na www.avrfreaks.net

> Vim, ze se tohle vsechno da najit, ale pokud ma nekdo sikovny odkaz nebo
> zkusenost, budu rad. Nemam moc casu.

Nezlobte se, ale KDO tu ma cas? Mezi nani devcaty, zaplatte si nekde kurz
"Programovani ve WinAVR snadno a rychle", nebo se to naucte svepomoci. Holt
"cas jsou penize". Jinak nemam naprosto nic proti poskytovani rady a pomoci,
ale delat nekomu nalejvarnu se mi tak trochu prici. Zvlast kdyz ji uvozujete
Vasi posledni vetou .-(

S pozdravem
MK