Jak napsat pořádný bootloader pro PIC ? Netuší někdo, kde najít teorii nebo příklady ?

MK info@mcu.cz
Úterý Leden 10 08:44:10 CET 2006

> Já bych potřeboval bootloader, který bude fungovat přes hodně rušenou
> linku, kde spoj je navíc pouze half-duplex a přepnutí směru přenosu trvá
> cca. 10-15ms.

Podivejte se po implementaci X(Y,Z)-modemu a podobne. Tyto protokoly byly
urceny pro zabezpeceny prenos informaci. Jejich kombinaci s vlastnim
bootloaderem by jste mel dosahnout kyzeneho stavu veci. Pocitejte ale s tim,
ze je potreba dostatek pameti pro ulozeni paketu. V implementaci pro PLC
jsem toto resil pres bufer o velikosti vlastniho programu, kam se
upgradovany FW nejdrive nahral a teprve po prekontrolovani doslo k vlastnimu
upgradu FW jiz lokalne

S pozdravem
MK