[ KOMERCIA ] \ CANON PowerShot A520 na predaj

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Leden 10 08:24:19 CET 2006

Vzhledem ke kurzu Kc/Sk odpovida 8000 Sk priblizne 6200 Kc, coz je celkem
bezna cena v ceskych e-shopech - ale obvykle k nemu za tu cenu davaji navic
pouzdro a Zoner. Nevim, co k nemu davaji na Slovensku.

Nejakou stovku ale slevit zrejme musite, vzhledem k tomu, ze se fotak uz
pouzival a taky zaruka je uz cca o mesic a pul kratsi.

P.K.