OT: cybershot write speed

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Leden 10 07:58:06 CET 2006

No, uz je to rok a pul, koupil jsem v jednom vyprodeji SONY USB mys ze
sabudovanou cteckou memory stick karet, jako novy to nekdy pred sesti-sedmi
lety muselo stat nejakejch 5 tisic, ja jsem to poridil za cca 350. Dal jsem
to tatovi, kterej si v ty dobe poridil digitalni fotak myslim DSC-V1 nebo
-W1, dostal k nemu dve karty, jednu 32MB, druhou 128MB, paradoxne ta mensi v
ty mysi nesla. A to vubec - LEDka na mysi trvale blikala jakoby hlasila
nejakou chybu. S tou druhou kartou je zhasla a sviti/blika jen pri prenosu
dat. Ve fotaku behaly obe karty.

Na nejakou reklamaci to nebylo, pac tu mys meli posledni a i kdyby mi ji
vymenili, tak bych si zrejme nepomoh. Vraceni penez - proc, kdyz s druhou
kartou beha a jako mys to taky funguje. Reklamovat kartu - proc, kdyz ve
fotaku chodi.

Proste z ceskyho supportu SONY mi napsali, ze o tyhle zavade slysi poprve,
coz jsem i cekal, protoze tech mysi se asi u nas moc neprodalo, vzhledem k
cene. Takze jde zrejme o nejakou zahadnou nekompatibilitu (muj nazor -
zrejme ani SONY se nedrzi svych standartu, nejspis i ty karty pro ne dneska
vyrabi noname firma v Cine a od memory stick karet jinych vyrobcu se to lisi
jen pouzdrem).

Kazdopadne jsem mel SONY za trochu lepsi firmu a nekompatibilitu dvou
zarizeni stejny znacky bych fakt necekal.

Z toho plyne pouceni, ze je lepsi mit fotak na nejaky jiny karty - napriklad
SD, protoze ty jsou IMHO nejpouzivanejsi a taky nejlevnejsi. Na druhym miste
jsou CF karty, ale vzhledem k velikosti se hodej spis do tech vetsich
fotaku, cili profi a poloprofi kategorie.

P.K.