Opet Mylar PhotoPack a elektrostaticka sluchatka

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Leden 9 21:19:03 CET 2006

Pokovený Mylar by se měl dát celkem běžně koupit. Je z něj vyrobené
takové to cosi, co se v USA nazývá "Space blanket" a viděl jsem to
prodávat (se stejným názvem) i u nás v Army shopech nebo v obchodech s
potřebami pro turisty, horolezce atd.

Je to takový mrňavý a tenký balíček, ze kterého se po otevření dá
vytáhnout pokovené prostěradlo o rozměrech cca. 2x2 metry, které může
sloužit jako ochrana před zimou, teplem, vlhkostí nebo se dá použít jako
podložka na spaní. Je to na jedno použití, protože po otevření už se to
nikdy nepodaří poskládat a nacpat do toho mrňavého balíčku.

Já nosím tři v batohu, kdykoli jdu do hor na tůru. Kupoval jsem to někde
na Webu, kus asi za 4USD.

Zdraví PavelK