Opet Mylar PhotoPack a elektrostaticka sluchatka

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Leden 9 19:44:44 CET 2006

Zdravim,

po 10 mesicich jsem si vzpomnel na debatu o zvukovem pouziti
materialu Mylar PhotoPack.
(napr. http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-March/063913.html )

Dival jsem se totiz na stranku o amaterske konstrukci
elektrostatickych sluchatek, ktera by me zajimala, a take elstat.
reproduktoru.
http://homepages.ihug.co.nz/~wradford/esphones.htm
http://homepages.ihug.co.nz/~wradford/panel_construct.htm

Zajimave je, ze autor mel k dispozici folii Mylar, ovsem nepokovenou
-- a uhlikovani ho ocividne stalo hodne prace, o kvalite nemluve.

Nezkousel jste nekdo za tu dobu experimentovat s tim Mylarem P.P. v
mikrofonu ci sluchatku?

Podle toho, co jsem slysel od kolegy z radioelektroniky, budou
elstat. sluchatka asi jednou z nejkvalitnejsich moznosti prehravani
hudby.

ZdraviM.P.