gimp a CMYK

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Pondělí Leden 9 19:41:02 CET 2006

Nikdy nepouzivat obrazky v CMYK a RGB dohromady!!! Pokud se to tak udela
a provede se ripovani, tak CMYK bude sepatovan na jednotlive vrstvy (C -
15 stupnu, M - 75 stupnu, Y - 0 stupnu a K - 45 stupnu) ale obrazek v
RGB bude VZDY jen v platu K !!!. Pokud se provede separovani tak obrazek
v RGB bude rozsepatovan do vrstev CMYK ale obrazek ve CMYKu bude
rozseparovan na 12 nebo 16 platu (to zalezi na SW)!!! Tak bacha na to.
Pricemz se me vzdy vysledek jevyl lepsi pokud je c CMYKu nez v RGB. V
barevne soustave RGB je v platu K malo cerne.
Pokud pouzivate PDF vstupy na RIP, tak si pohlidejte jeste uhel restru
aby nebyli vsechny 45 stupnu. Nekteri co obsluhuji osvitky jsou lini to
kontrolovat a vyjedou na film to co je opravdu v souboru a ani se
nezaptaji zakaznika zda to tak opravdu chtel...

Pavel Prochazka.zde.cz