Pripojeni 10/100 radice k AVR -[ new thread ]

MK info@mcu.cz
Pondělí Leden 9 17:48:38 CET 2006

> Zatim se mi moc do ARM moc nechce, neni moc literatury (oproti AVR
> atmega).
> Zas to nepotrebuji tak slozite, chci prijimat kazdy fyzicky data co vlezou
> na kabel a je jedno jestli to bude TCP nebo IPX nebo neco jineho. Spis mi
> jde o to tyhle data nejak lepe zachytit - fyzickym obvodem (eth
> controller), pak po datovy sbernici do MCU a tam to trosku prepracovat do
> svoji podoby a poslat dal jako rychlou seriovku... .
>
> (chci pracovat jen na dolni vrstve OSI modelu, do hornich vrstev
> prenosu...treba typu TCP/IP uz zasahovat nemusim a akorat by me to spis
> [...]

Chapu.li to spravne, tak se zde rodi dalsi klon ronji, respektive jeji
obdoba. Chcete udelat proste media konverter, ze. Slusne receno, zadny z
beznych MCU ala PIC, AVR ci neco podobneho nema narok, zamerte se spise na
realizaci na ciste HW urovni a hledejte inspiraci prave v te ronji, pokud
vim, tak uz ji spachali i na tom 100Mb

S pozdravem
MK