RE: PIC18F2620, UART a problém

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Leden 9 16:34:48 CET 2006

To ne, krystal jsem kontroloval taky a kmitá jak má. Je to 10 MHz, režim
4xPLL (tedy rychlost 40MHz).
A když jsem přidal do interrupt rutiny to šmrdlání testovacím pinem, tak
prodleva mezi koncem byte na vstupu UARTu a pulsem na testovacím pinu
byla stejně dlouhá v případě, že to funguje i nefunguje. Takže procesor
běží v obou případech stejnou rychlostí.

Zdraví PavelK