8051 + 29F040

GT5 gt5@seznam.cz
Pondělí Leden 9 15:13:03 CET 2006

OK, diky moc.
Myslim ze udelam kroky k naprave...zaprve koupim AM29F040 , ke ktere mam
datasheety. A nebudu se spolehat ze jsou ty pameti kompatibilni.
Zadruhe...uz vidim BUG ve zdrojovem kodu... nam tam chybi pooling prave
na zminovane DQ7 a DQ5.
Mozna doplnim cteni udaju vyrobce.

Doporuceni na zamykani/odemykani sektoru jsem cetl nekde na webu. Nejaky
clanek how to flash interfacing

LP.

> Jakou pamet a jake sekvence prikazu jste pouzil?

AM29F040B

(v textu vynechavam odblokovavaci zapisy aa, 55)
1) Pred ctenim bloku posilam prikaz reset f0, ale asi neni bezpodminecne
   nutny
2) Blok mazu prikazy 80, 30
3) Zapisuji prikazem a0, nasleduje movx s vlastnim zapisem. Na konec
   cekam pomoci DQ7 a kontroluji DQ5 na chybu. Takto pro
   kazdy byte.

> Stale mam za to ze po zapnuti obvodu je potreba celou flash odemknout
> (resp sektory se kterymi se bude pracovat), pak uz lze cist nebo
> zapisovat. A pred koncem cinnosti je dobre zase sektory zamknout.

Kde se o tom pise v datasheetu?

La'd"a