Re: Televizní rozvody - poradte

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Leden 9 13:12:17 CET 2006

Pokud jde o konektory - většinou se používají ty plastové, ale znal jsem
jednoho anténáře, co používal všude F-konektory (jako jsou na satelitních
přijímačích) a k nim příslušné rozbočovače/slučovače a další bižuterii. S
těmi se ale jinak pracuje - šroubují se a je potřeba mít koaxiál s drátem
uvnitř, ne s lankem.

Oddělení k PC - já mám doma oddělení před videem a satelitem, do PC mi pak
vede signál sloučený se signálem z videa a satelitu. Není to ale úplně
ideální řešení, protože televize (zřejmě v kombinaci s videem) mi vytvoří
cca 30V střídavých na tom stínění (měřeno proti PE, resp. PEN), takže skrz
ten anténní kabel se to vyrovnává. Až tolik mi to nevadí, zvuk nebručí,
obraz na PC je OK. Rozhodně by ale bylo lepší oddělit tu anténu ještě jednou
před PC - takže vlastně dvakrát. Je to potřeba, protože mám s PC propojené
ještě další kabely z AV výstupu videa atd.

P.K.